Numer: 07/2023 Str. 54
Autorzy: Wittawat Poonthong , Toshifumi Yuji , Toshio Bouno , Tanes Tanitteerapan , Narong Mungkung , Apidat Songruk , Charathip Chunkul , Somchai Arunrungrusmi , Noritsugu Kamata , Sarizam Mamat , Shinichi Harada :
Tytuł: Sugestie dotyczące kursów elektrycznych na podstawie danych ankietowych dotyczących edukacji zawodowej w Tajlandii Community College
Streszczenie: Kursy studyjne odgrywają ważną rolę w instytucjach edukacyjnych, zwłaszcza w kształceniu zawodowym, które wprowadzają studentów na rynek pracy. Celem tego badania jest zasugerowanie i przeanalizowanie wpływu kursów elektrycznych na wybór jednostki na przyszłą pracę studentów zawodowych. Respondentami w ankiecie byli studenci Vocational Certificate (Voc. Cert.) z uczelni Srisamrong Industrials and Community Education w Tajlandii. Dane ilościowe zostały zebrane za pomocą formularzy kwestionariuszowych. Przedmiotem studiów są materiały przemysłowe, rysunek elektryczny, obwód prądu stałego, pomiary elektryczne, instalacja instalacji elektrycznych, urządzenia elektroniczne. Pakiet statystyczny dla nauk społecznych został wykorzystany jako narzędzie do analizy danych ankietowych, w szczególności statystycznie istotnych w różnych wartościach parametrycznych. Stwierdzono, że wyniki analizy wykazały, że większość respondentów lubi i pozytywnie ocenia kursy elektryczne. Wyniki pokazały również odsetek wartości o ponad 70% podobnie jak u wszystkich badanych z wartością P większą niż 0,05. Ponadto stwierdzono istotną różnicę między mężczyznami i kobietami, która przedstawiała dramatyczną odmienność wybranych przedmiotów. Dlatego wybór przedmiotu ma wpływ na przyszłe kariery i opcje pracodawcy, który będzie w stanie skutecznie radzić sobie ze zmianami i rozwojem, aby zastosować go w przyszłej pracy.
Słowa kluczowe: Edukacja zawodowa, kursy elektryczne, przyszłość pracy, Community College.