Numer: 04/2022 Str. 62
Autorzy: D. Prasad , Gadi Rao :
Tytuł: Nowatorski bezczujnikowy kontroler do aplikacji EV dla przełączanego silnika reluktancyjnego przez kontroler trybu przesuwnego
Streszczenie: W tym artykule przedstawiono bezczujnikowe zarządzanie rozwojem 8/6 komutowanej maszyny reluktancyjnej wykorzystującej układ napędowy pojazdu elektrycznego (EV). Wykonany kontroler powinien być wspaniałym wyborem do przywrócenia czujnika położenia bezpośredniego, jeśli zachodzi potrzeba nadmiernego kosztu wymiany, ograniczenia żywotności i jazdy defensywnej w przypadku awarii czujnika. Problem z czujnikiem pracy w zasadzie do kontrolera trybu ślizgowego (SMC) polega na badaniu kroku wirnika, tempa i momentu obrotowego silnika reluktancyjnego (SRM) z uwzględnieniem grup momentu obrotowego i chmurowego. Głównym preferowanym scenariuszem sterownika uruchamianego jest testowanie online czynników podczas całego przebiegu poprawy tempa przy użyciu najprzydatniejszych współczesnych szacunków napięcia i każdego etapu. W każdym razie, proponowana widz jest wykonywana w plątaninie laboratorium Simulink, gdzie efekty podkreślają niewzruszoną fantastykę i dokładność wykonanego kontrolera, odkładając na bok precyzyjną pozycję wirnika, prędkość wraz z momentem obrotowym samochodu.
Słowa kluczowe: pojazdy elektryczne, sterowanie śl;izgowe, silnik reluktancyjny